tsjechie.reismee.nl

De dag voor vertrek

Vandaag heb ik alles klaar gelegd wat mee moet, mn hele bed ligt vol met kleren.

Dan denk je dat je een grote koffer hebt gekocht (111 liter) past het er allemaal nog niet in.

Dat wordt dus nog proppen vanavond. Ik begin nu aan mn laatste avondmaal ;).

Morgenochtend gaat om zes uur de wekker, en om 20 voor 7 vertrekken we naar sellingerbeetse voor het officiele vertrek van 7.00.

We verblijven daar in een hotel met meerdere kamers, een eigen keuken en badkamer. Er is ons internet beloofd, maar of dat er is is nog maar de vraag. Ik hoop van wel, anders wordt het lastig om alles bij te houden.Maar het is een grote verrassing wat we daar aantreffen. Van het bedrijf is het enige dat we weten dat ze in de kunststof-handel zitten. We zullen zien.

Ik hoop dat ik morgen een update kan geven over de heenreis, anders komt het iets later.

maar tot ziens

Wink
,

Hendry

Reacties

Reacties

Lianne Raveling

Heey Hendry,

Ik wist helemaal niet dat het nu al zover was dat je al daar heen ging!
Wat leuk zeg.
Ik wens je veel succes daar en ik hou je site in de gaten.

Groetjes,
Lianne

Janneke Tipker

En je bent niet eens meer langs de havenstraat gekomen :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!