tsjechie.reismee.nl

Koffers ingepakt

Vandaag is de stageperiode bij LPM afgelopen.
Gisteren hebben we de beoordelingen voor de verslagen binnen gekregen en vandaag hebben we onze stagebeoordeling besproken.
De verslagen zijn zeer goed ontvangen.
Het algemene verslag over het bedrijf: een 10
Het verslag over Mastercam (software programma): een 9.5
Het verslag over spuitgieten: een 9
Dat zijn beoordelingen waar ik wel blij van wordt. Ik had minder verwacht, maar Beneš en Bajer waren zeer positief.
De algemene beoordeling over de stage was ook niet verkeerd. We kregen 52 van de 60 punten. Alle handtekeningen die we nodig zijn, hebben we nu allemaal binnen.

Morgenmiddag komen de familie van Tjade naar het mooie Jicín. De maandag gaan we dan langs LPM om het bedrijf te laten zien, dan kunnen we tegelijkertijd afscheid nemen van onze oud-collega's.

Vanmiddag hebben we ons huisje eens goed schoongemaakt en opgeruimd.
Vervolgens hebben we de koffers bijna helemaal ingepakt. We zijn bijna klaar om te vertrekken.
Nu de handtekeningen en beoordelingen binnen zijn, de stage afgelopen is en de koffers zijn ingepakt komt het moment van terugkeer nu wel echt dichtbij.

Korte update dit keer, maar dit nieuws wou ik jullie niet van onthouden.