tsjechie.reismee.nl

Na hard werk is het goed rusten!!

Dit is het tweede weekend dat we in Tsjechië zijn. Na een week 'hard' werk was het lekker uitrusten. Ik heb tot elf uur op bed gelegen

Cool
. Daarna ben ik nog even achter de laptop geweest. 'S middags hebben we ons appartement schoon gemaakt, het was ook wel nodig. Het was behoorlijk smerig. De voorgaande bewoners hadden het ook niet al te schoon achtergelaten. Maar het is nu weer helemaal schoon en fris. Toen we schoon gemaakt hadden, zijn we naar de lidl geweest. We moesten nog even wat inkopen doen voor de volgende week.

'S avonds zijn we naar de Mexicaan geweest. We zijn er afgelopen week vaak langs gelopen, en nu wilden we wel even zien wat ze daar kookten. We kwamen binnen en we zeiden dat we Duits spraken, en er kwam direct een Duits-sprekende serveerster aan. Zij wees ons een tafel aan, en zorgde voor een Engels-talige menukaart. Na lang zoeken vonden we wat lekkers. Een lekker lapje vlees, en maar hopen dat het net zo lekker was, als waar we de hele week gegeten hebben. Het duurde een tijdje, kwam de serveerster er aan met ons eten.

Het was een spies, vol met vlees. Heerlijk. En net als in de pizzaria, hier ook prachtige serveersters. Echt een plek waar we vaker heengaan!!! Na nog wat biertjes te hebben gedronken zijn we weer naar ons schone huis gegaan.

Zondags hebben ook lekker rustig aan gedaan, we hebben wat gegamed, en heb Ajax - Feyenoord gekeken. Ajax won de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, dus mijn week is weer goed. Voor de rest hebben we weinig uitgevreten.

Morgen gaan we weer naar ons bedrijf, als het goed is krijgen we dan echt werk. Werk wat meer in ons straatje ligt. We zullen zien wat ze voor ons hebben. Ik loop zo nog even onder de douche door en dan weer op bedje. Morgen gaat de wekker weer om zes uur.

Gro-eten

Bé

Dat ziet er erg goed uit :P

Annet

Hmmm, ziet er goed uit!!!
Was dat allemaal voor jou alleen??