tsjechie.reismee.nl

Het midden van de week

Halverwege de week ging de wekker ook om 6 uur. We waren mooi op tijd bij ons bedrijf. Daar lagen veel meetopdrachten. Daar zijn we samen bijna een uur mee bezig geweest. Toen dat klaar was ben ik naar de schuurafdeling gegaan. Daar was nog een beetje van het werk wat ik gister heb gedaan. Dat was vrij snel klaar. Daarna heb ik samen met de Chagrijn het werk voor na de pauze voorbereid. Ik was weer eens te snel, dus moest ik maar een half uur pauze gaan houden. Stel je voor dat ik te veel moet doen. Na de pauze mocht ik bezig met het nieuwe werk. Dat was dus het inspecteren en bijwerken van slechte plekken op een of andere bak. Die bak was een meter lang en 20 cm breed. Het was niet zulk moeilijk werk. Ik kon lekker op mijn stoel zitten en het werk doen. Dat was niet verkeerd. Om 1 uur was het tijd om te vertrekken, want toen zat onze dag er al weer op.

Boven gekomen in de kantine kregen we lekkere soep met aardappels, een beste klodder knoflooksaus en een lap vlees. Althans dat dachten wij. Het bleek dus gepaneerde kaas te zijn. Best wel lekker voor een keertje. Het vulde allemaal goed.

Na het eten zijn we naar huis gegaan. Daar hebben we ons klaar gemaakt voor de sportschool. Om 3 uur waren we omgekleed begonnen aan onze warming up. Het ging weer fijn daarzo. Veel gedaan, en ik verneem de spieren wel weer een beetje.

Na het sporten zijn we naar ons huisje gegaan en hebben we ons gedouched. Na het douchen zijn we direct naar het Boarding House gegaan om te gaan eten. We aten het Tsjechisch brood met een stukje vlees en daarover heen jus. Daar kan je ook je brood in dopen, daar wordt het heel lekker van. We hadden ook nog een toetje, kersenkwark. Het smaakte weer goed.

Na het avondmaal zijn we terug gegaan naar ons appartement. Daar zijn we weer achter onze laptops gaan zitten. Nog een beetje geluisterd naar het nieuws over het vliegtuig. Dat is niet mis. Ik deed mijn laptop aan toen ik thuis kwam van het werk, en ik lees op nu.nl dat er een vliegtuig neergestort is. Eerst dacht ik, dat gebeurd zo vaak. Daarna zag ik dat het binnenlands nieuws was. Ik schrok wel even, een tweede Bijlmer?? Maar dat viel gelukkig mee, maar het was wel behoorlijk schrikken.

Dit was het wel wat ik vandaag heb gedaan en beleeft,
dus uit een zonnig Tsjechië zeg ik: Oet morn

Reacties

Reacties

Janneke Tipker

OET MORN HENDRY!!!!!!!!!

Hendry

OET MORN JANNEKE!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!