tsjechie.reismee.nl

dus....

Weer ging vandaag om zes uur de wekker. Het ontbijt bestond net zoals elke dag uit rohliky en broodbeleg. Om kwart voor zeven vertrokken we naar LPM, we hadden snel gelopen want voor zevenen waren we er al. De werkplaatschef zei dat we hetzelfde als gister moesten doen. Daar waren we al bang voor. Tjade kon weer verder met zijn freeswerkzaamheden. Hij wordt daar echt helemaal gek. Het werk is ook oersaai, zeker als het constant hetzelfde is. Ik mocht weer pinnetjes knippen, deze keer mocht het wel gewoon met de pneumatische tang. Toen ik klaar was was het pauzetijd. Na de pauze kreeg ik nieuw werk. Ik moest pinnetjes afbreken. Dat ging heerlijk. Lekker het stoeltje achterover en gaan met de banaan. Dat werk was ook binnen een 1.5 uur klaar. Het werk daarna was rampzalig. Ik moest productjes inpakken. Dat was al erg, maar het werd nog erger. Mijn mp3speler ging uit, dan is het werk zo enorm saai. Dit werk moet ook geen dag meer duren. Eerst maar eens kijken wat ze morgen willen wat we doen. We waren blij dat het 1 uur was.

We liepen de kantine binnen, en groetten iedereen net als anders. Een persoon roept terug: goeiedag. Blijkt het dat hij een woord Nederlands kon. Dat was wel weer opmerkelijk. Het eten bestond uit een soep met griesmeel, ik weet ook niet waarom. Daarbij kwam een bord met een lap rundvlees, knedlik en saus. Het liet zich goed smaken.

´s Middags zijn we weer naar de sportschool gegaan, je moet toch ergens moe worden. Het ging weer leuk.

Na de sportschool hebben we ons even gedouched en daarna gaan eten in het Boarding House. We kregen daar vlees met knedlik en saus. Het kwam me ergens bekend van voor.

Na het eten zijn we naar huis gegaan en achter de laptop gekropen.

Tot morgen

Reacties

Reacties

Harrie Sijp

He Hendry,

Ik hoorde vandaag van pa over je site. Heb het met heel veel plezier gelezen. Lijkt wel het boutje, moertje en nippeltje van Andre van Duijn.
Maar het blijft een apart land met toch wel heel vriendelijke mensen. (ook wij hebben dit vaak ervaren)
Maak er een leuke tijd van en doe het "rustig aan".

Groet'n uut Knoal

Naar de sportschool gaan is ook geen overbodige luxe als je bijna elke dag twee keer warm eten krijgt ;) :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!