tsjechie.reismee.nl

En maar weer verder

Kwart voor zes, ik schrik wakker. Ik had in het weekend vergeten mijn mp3speler aan de lader te doen. Dat direct maar gedaan, stel je voor dat ik zonder muziek op het bedrijf zou zitten. Ik ging weer op bed en werd wakker van de wekker. Het was weer maandag.
Op het bedrijf mochten we verder met het werk waar we vrijdag meebezig waren. Maar ik was al klaar met mijn werk, even later kwam Moeder Overste aanzetten met een handvol zakken. Ik mocht de dingen waar we de vorige week mee bezig waren inpakken. Allemaal. Eerst moest ik ze schoon blazen met perslucht en dan moesten ze in een zak. ongeveer 200 per zak. In totaal 70 zakken. Om 10 voor 1 waren we klaar en mochten we eten.

Het eten was heerlijk. Een goed gevulde soep, een lekker stuk varkensvlees met knedlik en saus. Het liet zich goed smaken.

In de middag zijn we naar de sportschool gegaan, het was er enorm druk maar we hebben wel al onze oefeningen kunnen doen.

Toen we terug waren hebben we ons snel gedoucht en daarna zijn we naar het Boarding House gegaan om te eten. We kregen stukjes rundvlees en knedlik met saus.

Na thuiskomst zijn we achter de laptop gekropen en waarschijnlijk vertrekken we vanavond weer naar bed.

Ik ben benieuwd wat voor werk ze morgen voor ons verzinnen. Ik hoop dat het niet zulk verkeerd werk is als vorige week, anders moeten we weer naar Jozef Beñes. Maar dat zien we morgen allemaal en jullie zullen het wel lezen.

Tot morgen

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!