tsjechie.reismee.nl

Weekend

Heerlijk, het is zaterdag. Doorslapen tot je genoeg hebt geslapen, geen wekker die je wakker maakt om zes uur. Heerlijk. Om half tien werd ik wakker. De laptop gepakt en op bed een filmpje gekeken. Om half twaalf toch maar eens van bed afgekomen. Een beetje gegeten.

's middags zijn we naar de winkel geweest want de kasten begonnen weer leeg te raken. We kwamen een fles Ouzo tegen, we keken elkaar aan en we begrepen elkaar. DIe ging mee. Een echt Griekse drank.

Toen we weer thuis waren hebben we even gegamed. Daarna was het tijd voor de Steakhouse. Het eten daar is enorm goed. Een heerlijk stuk varkensnek. Na nog wat biertjes te hebben gedronken zijn we richting ons huisje gegaan. Daar aangekomen vonden we het te vroeg om naar binnen te gaan, dus hebben we nog een ommetje gelopen. Door de woonwijk tegenover ons. We kwamen aan bij het bos bij het hoogste punt van Jicín. Het was behoorlijk donker daar, maar toch zijn we de heuvel beklommen. Eenmaal boven bij het torentje bovenop was er een prachtig uitzicht. Enorm veel rust daar, en je kon grote delen van het dorp en de omgeving zien. Geweldig!!

Na een tijdje toch maar terug gegaan, thuis nog wat Ouzo gedronken. Daarna naar bed gegaan, en lekker geslapen.

Zondag hebben we weer niks uitgevreten. 's avonds heb ik pizza's gebakken. Die gingen er lekker in. Om tien uur naar bed gegaan, want we moesten er de volgende dag weer vroeg uit.