tsjechie.reismee.nl

De één na laatste dinsdag

Vandaag is het, als het goed is, de één na laatste dinsdag dat we dit werk hoeven te doen. Ik kan niet wachten tot het zover is. Vandaag ook weer. Er was dan gelukkig afwisseling, maar dat was alleen tussen vervelend werk en minder vervelend werk. De ene klus vandaag was het afwerken van staafjes. Waar hebben we dat toch eerder gelezen. Ja, gisteren. Er bleek dus nog een lading te zijn. Dit maal twee keer zoveel als/dan* gisteren.
Het andere werk bestond uit het werk van vrijdag afmaken. Of te wel, schroefdoppen uit de machine halen. De laatste keer dat we daar mee bezig moesten werd ik weggestuurd omdat de productjes niet goed genoeg waren. Vandaag kwam een naar drank stinkende man naar ons toe met een door beunhazen verlengde ratel. We wisten direct al wat de bedoeling was, dit keer begon Tjade. Na minstens een half uur afstellen en foute productjes liep de machine eindelijk weer aanvaardbaar. Aanvaardbaar wil zeggen: 1 op de 5 fout. Om het uur gingen we wisselen, de laatste keer dat ik er achter moest ging het redelijk goed. Tot het moment dat ik nog 20 moest doen. Er kwamen weer veel foute doppen uit de machine, ik riep die kerel er weer bij. Samen hebben we het gered om nog eens 10 er goed uit te krijgen. Het was bijna 1 uur en de korrels om te spuitgieten waren op, dus zijn we maar weggegaan. De score van vandaag: 90 goed en 60 fout. Het is dus iets beter dan afgelopen vrijdag. Ik zou er niet blij van worden, maar ik bezit gelukkig geen aandelen van LPM.

Het eten bestond vandaag uit soep, aardappels en 2 gekookte eieren met daarover heen een sausje waar ik liever niet meer aan herinnerd wordt. Dit bleek het tweede menu te zijn, terwijl ik 100% zeker weet dat we menu 1 besteld hadden. Hopen dat het bij deze keer blijft, maar toch denk ik nu te beseffen hoe we aan een bord met lever kwamen vrijdag.

Na het eten zijn we naar huis gegaan en even later hebben we onze kleren opgehaald. Het was allemaal snel geregeld.

Na wat internetten en MSN'en gingen we ons avondeten halen. Dat bestond vandaag uit aardappels, een onbestemd stukje vlees en zuurkool. Het was weer voedzaam.

Na het eten kwamen we thuis en hebben we onze avond gevuld met belangrijke zaken achter de laptop.

Morgen weer een dag, benieuwd wat we dan mogen doen.
Dat morgen,
tot ziens

* doorhalen wat niet van toepassing is

Reacties

Reacties

Janneke

Hendry,

Nou, na een tijdje niet meer op je site te hebben gekeken.
Las ik mijn mail, 1 na laatste dag???
Ik dacht...huh...komt ie terug....
Niet dus....helaas pindakaas!!!

Hendry

Jammer he :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!