tsjechie.reismee.nl

Blij met weekend of vragen vanwege kredietcrisis. Je ontkomt er niet aan!!

Half vier, te vroeg om er uit te gaan. Doorslapen tot zes. Ja, het lukt. Maar deze keer is het wakker worden minder plezierig. Het komt door de wekker. Maar ja, daar is die voor. Na het ontbijt zijn we naar het bedrijf gelopen. Het waaide behoorlijk buiten, maar alle wolken waren weg.

Op het bedrijf aangekomen ging we eerst verder met het afwerken van staafjes, na een kwartier ging Tjade verder met de laatste schroefdoppen. Toen hij klaar was met de doppen had ik net de staafjes ingepakt. Daarna kwam Moeder Overste aanzetten met een doos vol kleine rondjes. We keerden de doos om en we begonnen met het werk zoals ons was uitgelegd. We keken eens naar de productjes en wat bleek?? Meer dan driekwart van de productjes was fout. Dus de halve doos die we hadden, was niet veel werk gelukkig. Toen we de ene doos dus klaar hadden kwam ze er al weer aanzetten met nieuwe productjes. Deze waren wel allemaal goed, maar niet zoveel, want ze kwamen net van de machine. Nadat we dat klaar hadden stonden er twee grote dozen klaar met productjes. Die moesten we sorteren. Links en rechts apart in dozen stoppen. Ik zeg er niks meer over. Na dat werk was er nog een kleine levering met rondjes. Om een uur hadden we alles klaar.

Boven gekomen kregen we ons eten. Het was weer het verkeerde menu, maar aangezien het de laatste keer is van de week klaag ik er niet over. En het smaakte beter dan het lever.
Het was namelijk een soep, aardappels en zalm. Ja mam, ik heb vis gegeten. Nee, het is niet voor herhaling vatbaar.

Onder het werk was Beñes nog bij mij geweest. Hij zei dat Tana gebeld had, over dat wij morgen niet konden werken. We mochten ook vrijdag wel thuis blijven, want er was geen werk meer op de afdelingen waar wij afgelopen tijden zijn geweest. De rest van het personeel is er ook niet. Vanaf maandag mogen we weer beginnen, maar dan moeten we eerst de ruimte met alle voorbeelden van producten schoonmaken en ordenen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar we zullen zien.

's Middags zijn we naar de sportschool geweest, het was weer lekker vermoeiend.

In de avond zijn we ons avondeten gaan bekijken en opeten. Het waren stukjes rundvlees met knedlik samen met jus waar stukjes ei doorheen zaten. Het smaakte enorm goed.
Over een paar minuten begint Ajax - Olympique Marseille, het wordt enorm spannend en daarmee ga ik mijn avond wel vullen.

Morgen kunnen we uitslapen. Om kwart over negen worden we opgehaald door een klas of iets dergelijks. Ik heb het niet helemaal begrepen. Maar er komt een bus vol met mensen vlak bij Utrecht. Daar mogen we de hele dag bij zijn. Dan kunnen we weer Nederlands praten. Ik ben benieuwd wat het word. Ook voor dit geldt, we zullen zien. Ik laat alles lekker op me af komen en verwacht er niks van. Dan kan het ook nooit tegenvallen. Morgen is het wel te lezen wat we gedaan hebben.

Tot morgen

Reacties

Reacties

Annet

Hahahahahahhaha!!!
Ajax heeft verloren!!!!

Hendry

Lieve schat,
het was onterecht gelijkspel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!