tsjechie.reismee.nl

Afgelopen weekend.

Na twee dagen rustig aan doen, was het nu dan echt weekend. Tegen een uur of elf van bed gegaan. Even de veger door het huis gehaald. De dikste troep eruit. Het is lente en daarbij hoort een voorjaarsschoonmaak. In de middag zijn we naar de Lidl geweest wat inkopen doen.
S avonds gingen we uit eten in een tentje waar we nog niet geweest waren. Het was zeer goed te eten en het was er nog gezellig ook. Na het eten zijn we naar de kroeg gegaan waar we een paar week eerder niet in mochten. Daar was het enorm gezellig, we belandden bij een Engelse comediant aan tafel. Die ging met een groep vrienden al vanaf twee uur 's middags van kroeg naar kroeg. Puur om te testen waar het het beste was. Dat was echt gezellig. Daarna zijn we nog met zn tweeen naar een andere kroeg geweest. Daar hebben we niet zo lang gezeten. Toen ik weer buiten kwam zat daar een jongen naast zijn rolstoel. Hij wou graag dat ik hem daar weer in hielp. Zo gezegd, zo gedaan en hij ging weer de kroeg in. Daarna gingen we naar huis.

De volgende dag heb ik tot twee uur op bed gelegen. Ik had nogal last van de avond ervoor.

Tongue out

Daarna een beetje niks gedaan. 'S avonds aten we paella met kebab. Dat was niet zo'n succes. Nooit geweten dat in paella zoveel vis zit. Dat is dus een keer en niet weer, maar de kebab was lekker. 's avonds ben ik nog even onder de douche doorgelopen en rond tien uur in mijn bedje beland. Dat was het wel zo'n beetje wat er van 't weekend gebeurd is. Deze week is als het goed is de laatste week met saai werk bij LPM. Het is afwachten hoe het daar nu verder gaat. Mijn gevoel is niet zo positief. We zullen zien.

Groeten,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!