tsjechie.reismee.nl

De Duitsers komen!!!!!

Nee, het is geen oorlog. De grootste baas van de organisatie waar LPM deel vanuit maakt is de laatste twee dagen in het bedrijf. Gisteren werd hij nog rondgeleid door het hele bedrijf. Vandaag liep hij alleen rond. Hij is hier om te kijken of alles wel zo loopt zoals ze het graag zouden zien. Vandaag maakte hij dus zijn ronde en volgende week of over twee weken komt de uitslag en desbetreffende consequenties. Na de pauze kwam de afdelingschef naar het kantoor, hij vertelde dat iedereen zijn best moest doen. De machines moesten op volle toeren draaien, het liefst nog meer. En als er een frees of beitel zou breken zou het niet te best zijn. Want dat kost weer veel geld. Hij klonk behoorlijk ernstig. Na de pauze gingen we de werkplaats in omdat we onze machine ook moesten bedienen. De meneer liep rond en liep constant wat te mopperen. Volgens Martin was hij niet zo heel erg blij. Iedereen moest harder werken. Maar met zo weinig werk gaat dat lastig. Och, het boeit mij niet zoveel, eigenlijk. Maar het zou toch mooi zijn als we onze stageperiode in alle rust konden voltooien. Eerst hadden we dus een paar dagen vrij vanwege te weinig werk en nu dit. Ik ben benieuwd.

Om een uur hadden we pauze, dus zijn we gaan eten. We kregen groentesoep en rijst met saus. Daarbij lag ook een paprika gevuld met gehakt. Het is even wat anders, maar het smaakte wel goed.

'S middags hebben we onze kleren weggebracht. Toen we terugkwamen zagen we een terrasje zo lekker in de zon staan, dat we er niet langs konden lopen. We werden er gewoon naar toe gezogen. Dan heeft verzetten toch weinig zin. Maar het biertje smaakte daar enorm lekker.

We zijn nog even naar huis gegaan, om even later naar het Boarding House te gaan. Daar aangekomen was alles op slot. Een dag eerder dan gepland ivb met pasen. Dan maar naar de pizzaria, ik kreeg eerst de verkeerde pizza. Maar na een paar minuten kreeg ik wel degene die ik besteld had. Het was lekker, en weer op een terrasje. Toch lekker, stage in Tsjechië.

Alena kwam aan het begin van de avond nog even langs. Ze kwam vertellen dat we zaterdag een slot konden bezichtigen. En nog wat andere dingen.
Dat was het wel van vandaag, morgen weer een verhaaltje, neem ik aan.

Groet'n

Annet

Een slot?? Van de voordeur of van de achterdeur???
Hahaha!!
Stuur je ff wat mooi terrasweer deze kant op, want het is hier niet zo best meer!!!

Doos van Karton

Ik wens u allen een prettige avond

een fijne zaterdag

en een fijne zondag

Doos van Karton

natuurlijk ook een fijne maandag

Doos van Karton

en dan niet te vergeten een fijne dinsdag

Doos van Karton

Dan ook natuurlijk nog een fijne woensdag

Doos van Karton

En donderdag hoort er nog bij

Doos van Karton

En alvast een fijne volgende week vrijdag!

Doos van Karton

En dan is het alweer weekend...
Dus alvast een prettig weekend

zo meneer meijer!!!

Doos van Karton

Je pest me nooit meer he!

Doos van Karton

anders stuur ik je een doosje van karton

Doos van Karton

Wat lijkt mijn naam stoer he!!!

Doos van Karton

niemand wie weet wie dit is

behalve jij!!!!!!!!!!!

Toedeloeeeeeeeeeeeeeee