tsjechie.reismee.nl

Dat verwacht je niet!!!

Na een paar dagen geen internet is het weer tijd voor een 'kleine' update.
De voorgaande dagen waren niet zo spannend, dus wou ik bij de zondagmiddag beginnen.

Toen hebben we onze tassen ingepakt. Ja, ingepakt. We gingen s'avonds om zeven uur met de bus naar Nederland. De afgelopen weken dat het bekend was, heb ik er niets over op mijn blog gezet. Dat was om mijn ouders te verrassen. We vertrokken dus om zeven uur. Ik had verwacht dat we over Praag gingen rijden, maar we gingen langs de noordgrens van Tsjechië. Dwars door de heuvels en bergen. Het was korter en sneller volgens de chauffeurs. Ze hadden nog gelijk ook. Dus al snel waren we langs Dresden en Frankfurt. Maar we waren veel te vroeg. De Nederlandse leraren hadden ons om tien uur pas verwacht. We reden op een schema van half zeven. Dus veel stops gemaakt onderweg. Vlak over de grens bij Bad Nieuweschans hebben we een uurtje gewacht. Daarna zijn we naar school gereden. Daar werden we opgewacht door twee leraren van ons. Na even met hun te hebben gepraat, kwam mijn zusje me ophalen. Thuis gekomen bij mn zusje wou ik de foto's laten zien. Maar ik, de kluns, heb alle foto's op de harde schijf in Tsjechië staan. Dus echt veel om te laten zien was er niet. Ik heb gelukkig nog wel een paar foto's terug kunnen halen, maar nog niet alles. Jammer dan. Na even wat met mijn zusje te hebben gepraat ben ik naar bed gegaan. Ik had de laatste 24 uur 1 uurtje slaap gehad. Na mijn nachtrust te hebben verdubbeld ben ik maar van bed gekropen. Even wakker worden beneden en toen kwam mijn moeder binnen. Ze praatte tegen mijn zus, Opeens zag ze mij op de bank zitten. Ineens werd ze stil en haar mond viel open. Geweldig, wat een reactie. Na ongeveer een halve minuut werd het duidelijk dat ik het was. Compleet verrast. Even later kwam mijn pa ook binnen. Die wist ook niet wat hij zag. Ik zou toch in 840 km verderop zitten. Maar nee, ik was het echt op de bank. Hun gezichten waren echt onbetaalbaar (zoals ze dat in de creditcard reclame zeggen)!!!!

Na het eten zijn we naar de kampweg gegaan om daar nog even koffie te drinken. Ik was nu helemaal door mijn slaap heen. Maar ik denk dat mijn eigen bed vannacht goed slaapt. Ik heb nu 2 uur slaap gehad in 36 uur. De rest van de week weet ik nog niet hoe ik het opvul, maar ik denk dat ik aan het eind van de week wel weer een update heb.

Ik vindt het geweldig dat niemand zijn/haar mond voorbij heeft gepraat. Hartelijk dank daarvoor.

Groeten,

Reacties

Reacties

Tipkers

En zelfs wij hielden ons mondje dicht...knap he!!!

Oom Albert

Vrijdagavond heb ik je vader nog gevraagd, of je niet halverwege de stage thuis zou komen. Hij zei: "Daar heeft hij het niet meer over gehad, dus dat zal wel niet zo zijn."
Wat een verrassing voor hen, want daar hebben ze echt niet meer op gerekend.
Geniet ook maar van het mooie weer in Nederland.

Harm en Anneke

Het was voor ons een heel fijne verrassing. Wij stonden met open mond en vroegen ons af "Dromen wij?" Gelukkig was deze droom waar en konden we Hendry in onze armen sluiten. Annet en Richard leuk dat jullie dit samen met Hendry georganiseerd hebben. Veel Onstwedders waren hiervan op de hoogte, echter niemand heeft dit geheim verklapt. Allemaal hartelijk bedankt!!!

oom Wubbo en tante Grietje

Fijn Hendry dat je er even weer bent, geniet er maar van. Groetjes W en G.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!