tsjechie.reismee.nl

Koffers pakken!!

We zijn terug in Tsjechië. Al een paar dagen, maar we hadden geen internet.
Na wat gedoe en wachten (Tsjechië) is het vandaag toch voor elkaar gekomen.

Het belangrijkste wat er de afgelopen dagen is gebeurd is omtrent ons huisje.
Consultour (organisatie van huisje)wou ons vanaf half mei tot eind stage in een ander appartement. We hebben laatst dat appartement bekeken. Er is een bed en een opklapbedje. Voor de rest is het enorm klein. net zo 'groot' als mijn kamer in ons huidige appartement. Verder is het probleem dat het bedrijf een half uur lopen is. Dus wij hebben ze verteld dat we hoe dan ook geen zin hadden om daaraan mee te werken. We wouden dus met de baas praten, maar na 4 afspraken hadden we hem nog niet gesproken. Hij was constant ergens anders.
Gistermiddag kreeg ik opeens een smsje. We hoefden nu nog maar 2 weken uit ons huisje.
Ik stuurde terug dat we vanmiddag wel even langs kwamen.
Toen we daar waren kwamen ze opeens met het bericht dat we komende donderdag moeten verhuizen. Maar dan zouden we er komende maandag al weer in kunnen. Om meer gezeur te voorkomen zijn we daar maar mee akkoord gegaan. We zijn komende vrijdag toch vrij, dus we hoeven maar een keer naar ons bedrijf te gaan als we daar zitten.
Dus vanavond gaan we koffers pakken. Ik ben benieuwd of we komende maandag ons huisje weer in kunnen. Het zou me weinig verbazen dat er opeens andere sloten op zitten. Maar dat zien we dan wel weer.

Afgelopen maandag moesten we 's middags naar school. We zouden bij een Duitse les moeten zijn en daar een beetje praten. Toen we in de klas kwamen zagen we daar de Engels leraar staan. We hadden dus twee klassen na elkaar waar we gezellig mee gepraat hebben. Het was enorm leuk om Engels te praten met Engels sprekende personen die niet uit Engeland komen.

Over het werk kan ik kort zijn:
We hebben begin deze week ons model van de opvangbak van de spanen overgedragen aan Martin. Volgende week gaan we daar mee verder, als er tijd is.
Voor de rest zijn we op onze laptops bezig met verslagen maken. Dan doen we ook iets zinnigs.

Waarschijnlijk is dit het enige verhaal van deze week, omdat ik niet weet of we in ons ander appartement ook internet hebben. Als het er wel is hebben we geluk. Zo niet, jammer dan.

Ik wens iedereen een fijne Nacht van Knoal (of ergens anders) en een fijn konninginedag.

Groeten,

Tjade was vandaag aan het foto's zoeken op internet en opeens vond hij dit:
http://www.vos-sps-jicin.cz/?main=holandsko (selecteren, kopieren en plakken in browser)

Reacties

Reacties

Annet

Zo, dus jullie staan op een Tsjechische site! Jammer dat ik niet begrijp wat er allemaal staat. Wel leuk trouwens, speciaal een stukje over jullie op die site!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!