tsjechie.reismee.nl

Het is weer dinsdag

De wekker deed zijn werk weer om zes uur. Na het ontbijt zijn we naar het werk gegaan. Nadat ik het programma nog wat veranderd had, gingen we verder met het frezen van onze opvangbak. Na een tijdje was het klaar. Klaar om te passen. Zoals verwacht paste hij totaal niet. Nadat we een stuk van de zijkanten afhadden gezaagd werd het al beter. Maar er waren nog hoeken die in de weg zaten. Die hebben we dus eraf gefreesd. Daarna weer geprobeerd. Nog niet goed. Weer gaan frezen. Na meer dan een uur paste het wel. Het was elf uur, we moesten de rest van de tijd maar volmaken met Hartenjagen op de computer. Twee uur lang, daar hadden we geen zin in, dus zijn we maar verder gegaan met de bak. We moesten een bepaald onderdeel hebben en dat moest op maat gemaakt worden. Daar had Martin een schets van gemaakt, mij een Tsjechisch woord geleerd en naar de afdelingschef gestuurd. Ik had geen idee wat ik tegen die man heb gezegd, maar hij snapte mij. Na een tijdje kwam er iemand aanlopen met een buisje zoals wij het ongeveer moesten hebben. Dus wij hebben Martin uitgelegd hoe het precies moest en even later hadden we het helemaal klaar. We konden nu alles aansluiten. Het paste allemaal. Iets voor een waren we klaar.

Het eten was vandaag volgens papier Nederlands. De soep was kippensoep. Daarbij kregen we een schnitzel, zoals ik ze als Nederlander niet ken, aardappels en een bakje konijnenvoer.Het smaakte wel lekker, alleen weet ik niet uit welk Nederland ik kom. In ieder geval niet uit het Nederland met zulke schnitzels.

S middags hebben we onze kleren opgehaald. 3 Spijkerboeken waren er niet. Misschien dat die er donderdag wel weer liggen.

Het avond eten bestond uit spaghetti. Best wel lekker.

Na het eten hebben we de Steakhouse en de Mexicaan gereserveerd voor komend weekend.

Dat is nu allemaal geregeld.

Tot zover vandaag,

Groeten.

Ps: er is nog steeds geen post, helaas.

Reacties

Reacties

Annet

Dus we kunnen in elk geval al eten bij het steakhouse en de mexicaan! Ben benieuwd, na al jullie verhalen ben ik best nieuwsgierig geworden naar dat eten daar! Eens kijken of het allemaal wel zo lekker is als jullie zeggen!! Tot vrijdag!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!